Fietsendrager
Fietsendrager
In afwachting van aangepaste fietsendrager een voorlopige oplossing geplaatst.
- Bijlagen
-
- kapotte fietsendrager CE.jpg (207.03 KiB) 130 keer bekeken
Re: Fietsendrager
Dag Jo
Héhé, die herken ik, een oude Aldi kantelbaar fietsrek. Ik bouwde zo'n exemplaar om tot een draagvlak om een Fiammi reistas op te zetten.
Stekker niet omgebouwd trouwens, want daar bestaan goedkope verloopstekkers voor (Action).
Plannen om het standaard fietsrek terug aan de praat te krijgen?
Bij de onze zit er een grijze kunststof buis over de afgebroken delen, en vervolgens met bouten erdoorheen.
groets
Bart
Héhé, die herken ik, een oude Aldi kantelbaar fietsrek. Ik bouwde zo'n exemplaar om tot een draagvlak om een Fiammi reistas op te zetten.
Stekker niet omgebouwd trouwens, want daar bestaan goedkope verloopstekkers voor (Action).
Plannen om het standaard fietsrek terug aan de praat te krijgen?
Bij de onze zit er een grijze kunststof buis over de afgebroken delen, en vervolgens met bouten erdoorheen.
groets
Bart
Re: Fietsendrager
hoi Bart, ik wil de oude fietsendrager niet herstellen, want dat was al een combinatie van de oorspronkelijke + wat stukken van een fietsdrager van een lieve buurman (intussen op 60j overleden...). Ik heb gezien in het forum dat er iets bestaat op basis van de fietsendragers op Fiat. Ik hoop zo de oorspronkeiljke hechtingspunten te kunnen gebruiken! 3 weken weggeweest naar Frankrijk, maar met de fietsen op de trekhaak... Da's niet comfortabel als alles er telkens af moet om de wc-casette te legen. Groetjes, Jo (en Colette)